O BNG denunciará no Parlamento as deficiencias no hospital comarcal.
A deputada Ana Pontón e integrantes do BNG da comarca mantiveron unha xuntanza co comité de empresa do centro hospitalario.
A deputada do BNG no Parlamento, Ana Pontón e membros das agrupación locais desta formación na Barbanza mantiveron esta tarde unha xuntanza con integrantes do comité de empresa do hospital comarcal co obxectivo de escoitar as súas reinvidicacións en material laboral. Entre outras cuestións abordaron a decisión da Consellería de Sanidade de non cumprir co acordo retributivo establecido e escaseza de persoal no centro hospitalario.
Tras o cambio do modelo de xestión o pasado ano, no que o Hospital da Barbanza deixou de ser unha Fundación para pasar a formar parte da rede do Servizo Galego de Saúde, a adaptación, creen dende o comité de empresa non se está a realizar do xeito máis adecuado. Aseguran que continúan existindo diferencias significativas en relación con outros centros públicos, sobre todo en dotación de persoal e equipamento.
Deterioro servizo
Outra das reinividicación é a incorporación de celadores ao centro, unha carencia que ainda non se subsanou tras a incorporación do centro hospitario ao Sergas. Dende o comité de empresa, advirten que a calidade na prestación do servizo asistencial aos doentes non pode dependen dun constante esforzo individual do cadro de persoal.
Os nacionalistas ven con inquietude a privatización por parte do goberno autonómico das infraestruturas públicas, xa que consideran que repercute directamente no deterioro da calidade dos servizos que se lle ofrecen aos cidadáns.
Por tal motivo, trasladarán ao Parlamento galego todas estas reinvidicacións, así como a súa preocupación de cómo está a evolucionar o sistema sanitario en Galicia.
Autor: Canal Rías Baixas
Para acceder o video da noticia preme o seguinte enlace: Canal Rías Baixas.TVSB
El BNG apoya el paro que va a hacer el personal del hospital para reclamar mejoras salariales
El comité de empresa del hospital comarcal mantuvo ayer un encuentro con representantes del BNG, entre los que se encontraba la diputada Ana Pontón, y transmitieron su intención de efectuar, el próximo martes, un paro de 24 horas para exigir que se cumplan los acuerdos laborales en materia salarial.
La concejala boirense Dores Torrado, que también acudió a la reunión, indicó que las retribuciones salariales que reivindican los trabajadores fueron aprobadas por decreto. Al parecer, los profesionales han recibido una notificación en la que se les indica que no se va a cumplir lo convenido en materia laboral.
Al mismo tiempo, los representantes del comité de empresa transmitieron a los nacionalistas una demanda que lleva mucho tiempo sin verse cumplida. Se trata del hecho de que en el complejo barbanzano no existe la categoría de celador y que esta actividad tenga que ser desempeñada por trabajadores que están adscritos a puestos diferentes.
Otra cuestión abordada fue la relativa al hecho de que, según el personal sanitario, hay aspectos todavía sin adecuar desde que se hizo el traspaso del hospital como fundación a la red del Sergas.
Personal
Los profesionales también establecieron una comparativa con la dotación existente en centros como el de Monforte. En este sentido, comentaron que la población de influencia de este hospital es de 45.000 personas y que la del barbanzano se eleva a las 65.000. Pese a esto, el personal indicó que los trabajadores del complejo monfortino superan en 200 a los del barbanzano.
Por su parte, los nacionalistas dieron a conocer al comité de empresa que ha presentado una enmienda a los presupuestos de la Xunta para saber cómo está la partida económica en el aspecto de personal. Los nacionalistas señalan que hay puestos que no aparecen y creen que esto puede ser una estrategia para dar a entender que se ha reducido el gasto corriente.
Finalmente, en la reunión se habló de incrementar la plantilla en las áreas de ginecología y traumatología.
Autor y enlace: La Voz de Galicia.es